18 oktober 2017

Mindfulness MBSR trainingen in Delft, Doetinchem en Eindhoven, start oktober – november 2017

Binnenkort starten de volgende 8-weekse trainingen volgens het officiële MBSR programma bij Maxximize Mindfulness:


Wat kun je verwachten van een Mindfulness training?
Deelnemers aan 8-weekse Mindfulness trainingen bij Maxximize Mindfulness hebben hun ervaringen gedeeld:
Een cursus Mindfulness geeft ècht meer rust, minder zorgen en gepieker, minder stress en meer genieten van de dingen. Je leert hoe je een niet te veranderen situatie anders kunt beleven, kunt accepteren en hoe je er dus mee om kunt gaan. Aanrader voor iedereen.
Ik heb heel veel aan deze training gehad. Normaal heb ik het altijd druk en doe ik veel projecten tegelijk. Door mindfulness te betrekken in mijn dagelijks leven ben ik relaxter en productiever geworden.
Wil je meer ervaringen van deelnemers lezen, kijk dan hier http://www.maxximize.nl/ervaringen-deelnemers-mindfulness-training/

Geen opmerkingen: